20 stycznia 2011

Idea Fioletowej Krowy...

Czy wiesz na czym polega idea Fioletowej Krowy?
Pozwolisz, że zacytuje fragment wspaniałej książki autora bestsellerów, guru marketingu Setha Godina:
"Przekonuję się często, że ludzie nie do końca rozumieją znaczenia słowa "niezwykły".
"Niezwykły" wcale nie znaczy "elitarny". Nie znaczy też "dziwaczny", Nie znaczy "tani" ani "drogi", "wielki" ani "mały". To, co niezwykłe może mieć wszystkie te cechy lub tylko jedną z nich.
To po prostu coś, o czym warto mówić... nie drogie ale zadziwiające dania, sałatka z serem wyrabianym naturalną metodą...  itp.
Warto (czasami) pojechać okrężną trasą (by tego posmakować). Warto też o tym mówić. To się nazywa - "niezwykły".

Co może być niezwykłego w usłudze kurierskiej?
20 gr taniej, zaoszczędzone 1,5 zł w kieszeni? Może wystarczy potraktować przesyłkę klienta, jak swoją? W czasach pośpiechu, bylejakości, pogoni za kasą to bywa "niezwykłe.
Co byłoby na tyle niezwykłe w naszej ofercie, abyś chciał zamawiać KURIERA właśnie u nas?

Jak będziesz przejeżdżał/a na trasie Warszawa - Lublin wpadnij do nas na filiżankę świeżo parzonej kawy, pajdę chleba wypiekanego wg oryginalnego przepisu i dla kilku chwil spędzonych z nami w ciepłej, rodzinnej atmosferze.

1 komentarz:

  1. Przepraszam czy mógłby Pan podać gdzie dokładnie znajduje się Wasza piekarenka, bo narobił mi Pan smaka na ten Wasz chlebek. Pozdrawiam Panie Andrzeju, świetny blog.

    OdpowiedzUsuń